Bestellen kan via de site, je maakt de keuze in artikel en aantal, het invullen van de gegevens gaat stap voor stap ook het adres en afleveradres worden gevraagd, daarna kies je de betaalmethode en rond je af.
Alles is zichtbaar in je scherm en wordt bevestigd, de bestelling is pas definitief na betaling.
Als je bestelling bij ons juist geregistreerd is ontvangt je een bevestiging via e-mail, meestal binnen enkele minuten. Een correct emailadres is dus noodzakelijk en de basis voor ons contact, let hier op.
Controleer alle ingevulde gegevens, is dit niet het geval, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Opmerkingen of teksten kan je tijdens de bestelling bij de afronding in je scherm invullen. Logobestanden graag via email naar [email protected] in EPS of Ai outline contouren 1:1 bijsluiten. Deze graag vergezeld door kleurcode in PMS of RAL code voor juiste weergave indien mogelijk.
Totdat je bestelling verpakt en verzonden is, kun je je bestelling op elk moment annuleren door via e-mail contact met ons op te nemen op [email protected]. Zorg dat je je volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat je de bestelling wilt annuleren. Daarna bevestigen wij via e-mail dat we je annulering hebben ontvangen en dat je betaling is geannuleerd.
Is je bestelling inmiddels verzonden, dan kun je hem natuurlijk retourneren, overeenkomstig ons retourenbeleid. Onderaan vind je hoe dat moet.
Voor de juiste maat kliklijst of stoepbord geven wij alle uitleg over de juiste afmeting op onze pagina "Papierformaten"
Deze site en internetwinkel richt zich op de zakelijke afnemers, u als consument kunt ook bij ons kopen, echter de prijzen zijn bij alle artikelen vermeld exclusief BTW. Let u ook op een ontvangstmogelijkheid en aanwezigheid op werkdagen voor afleveren tussen 8.00 en 17.00 uur.
De vermelde prijzen zijn exclusief BTW, zonder verzendkosten en hebben betrekking op het product onbeletterd, tenzij anders vermeld en worden afgeleverd zonder plaatsing en of montage ter plekke.
Op DeLetterman.nl site kunnen intracommunautaire aankopen worden gedaan door Belgische bedrijven of organisaties, hiervoor nodig is een geldig BTW BE nummer, we controleren het btw BE nummer op geldigheid via "Vies" (Vat Information Exchange System).
Klik op "Mijn Account" in de rechter bovenhoek van je scherm, je kiest dan "Nieuwe klanten"en vul de vereiste informatie in bij 'Account aanmaken'.
Klik op "Mijn Account" in de rechter bovenhoek van je scherm, je kiest dan voor "Geregistreerde klanten" en vul het e-mailadres en wachtwoord in.
Ja op uw Accountpagina staan al uw recente aankopen vermeld.
Na het inloggen kunt u alle gegevens inzien of wijzigen.
Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je heel eenvoudig een nieuwe aanmaken.
Klik op Mijn account, in de rechter bovenhoek op de website, klik op de tekst 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. Er wordt meteen een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres verstuurd.
Bij De Letterman kunt u op de volgende manieren betalen:
- iDEAL internetkassa (de snelste methode wordt direct verwerkt)
- Creditcardbetaling, wij accepteren Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, V Pay vaste kosten € 5 per order en 2.8% creditcard maatschappij provisie.
- Vooruit betalen (duurt 2-4 dagen afhankelijk van uw bank)
- Factuur op rekening (niet altijd mogelijk), zie uitleg.
Betalingen aan DeLetterman.nl gaan voor uw en onze veiligheid via Buckaroo betaalprovider.
Pinnen of contant is hier op locatie helaas niet mogelijk.
Wanneer binnen 5 werkdagen geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.
Op rekening kopen is altijd mogelijk voor overheid, gemeenten, musea, instellingen, scholen, universiteit, vve organisaties met schriftelijke opdracht en acceptatie 14 dagen betaaltermijn factuurdatum en na volledige registratie.
Op rekening kopen voor bedrijven alleen mogelijk na akkoord Directie DeLetterman.nl en na goed afgehandelde 1e opdracht en volledige registratie met acceptatie 14 dagen betaaltermijn factuurdatum. Maximaal krediet 14 dagen.
Consument kunnen niet op rekening kopen.
Met Mister Cash/Bancontact kunnen Belgische rekeninghouders online betalingen doen middels hun bankpas.
Verzenden naar België geschiedt altijd na ontvangst betaling.
Alle prijzen op De Letterman zijn exclusief BTW vermeld.
De vermelde prijzen zijn exclusief BTW, zonder verzendkosten en hebben betrekking op het product onbeletterd, tenzij anders vermeld en worden afgeleverd zonder plaatsing en/of montage ter plekke.
De vaste bijdrage in de verpakking en verzendkosten zijn:
Bij bestellingen onder de € 500,- betaalt u € 14,50
Gratis verzenden bij order boven € 500,- in Nederland.
Voor Belgie € 25,- voor de basisartikelen.
Voor artikelen boven 2 mtr. lengte prijs op aanvraag.
Voor kleine ordertjes tot € 25 maken we een uitzondering en berekenen we € 7,95 Post.nl tarief.
Alle artikelen vragen een speciale, stevige en degelijke verpakking omdat ze zorgvuldig gemaakt en veelal beletterd zijn.
We verpakken dan ook stevig met karton en geven de klant de zekerheid dat de transporteur dit onbeschadigd afleveren kan.
De Letterman heeft een voorraadbetrouwbaarheid van bijna 99% ook voor grote aantallen.
Sommige artikelen moeten geproduceerd, geassembleerd of afgemonteerd worden en daarbij is de productietijd vermeld, de basismaterialen zijn hiervoor altijd op voorraad.
Wilt u een exacte voorraad weten of 100 % zekerheid hebben voordat u tot bestellen overgaat, of hierover meer informatie ontvangen neem dan contact op met onze verkoop binnendienst via [email protected].
Wij proberen onze bestellingen binnen 1a 2 werkdagen te verzenden. Is je bestelling verpakt en verzonden, dan ontvang je automatisch een e-mail, zodat je zeker weet dat de bestelling op weg is.
Basisartikelen meestal de volgende werkdag of de dag erop, afhankelijk van bestel- of verzendmoment. Artikelen met belettering of logo 2 tot 4 dagen. Maatwerk of speciale belettering is gebonden aan een productietijd.
Dagelijks afleveren geschiedt tussen 8.00 en 17.00 uur op werkadressen. (consumenten let op de aanwezigheid voor afleveren)
Op dit moment is het niet mogelijk om pakketten te volgen.
Helaas hebben we momenteel geen trackingnummers voor onze pakketten en daarom kan een pakket dat het magazijn verlaten heeft niet worden gevolgd. We vragen je daarom om ten minste 4 werkdagen te wachten voordat je contact met ons opneemt om te melden dat je het pakket niet ontvangen hebt.
Bestellingen die geretourneerd worden vanwege een onvolledig of een verkeerd adres worden niet automatisch opnieuw verzonden. Het opnieuw verzenden van een bestelling is voor eigen rekening. Hetzelfde geldt voor bestellingen die niet worden afgehaald.
Op basis van de bestelling en na betaling worden de goederen klaargezet om op afspraak te worden opgehaald in Rotterdam, hiervoor ontvangt u een bevestiging per email. Pinnen is hier helaas niet mogelijk.
Ja dat kan, we verzenden dan per post.nl, dit kan alleen met handzame pakketjes.
Bij het aanbieden van de zending dient u bij beschadigde verpakking de zending te weigeren en ons onmiddellijk hierover te informeren. Deze komt daarna retour naar ons en kunnen we de schade eventueel op de transporteur verhalen. Na het accepteren van de zending is dat niet meer mogelijk.
Ben je niet tevreden met je aankoop op De Letterman? In dat geval kun je de standaardproducten altijd binnen 30 dagen (vanaf de orderdatum) onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Na onbeschadigde ontvangst betalen we het bedrag terug.
Dit is uiteraard niet mogelijk bij belettering, maatwerk en speciaal geproduceerde artikelen. Meld je retour vooraf per e-mail, met daarbij de reden en omschrijving, we sturen je dan een retournummer per e-mail.
Handeling, verpakken en verzendkosten worden niet vergoed.
Jazeker! Mits het niet op maat is gemaakt of voorzien van belettering kun je altijd omruilen.
De verwerking van retouren en artikelen die geruild worden bij De Letterman kan twee weken duren. We laten je per e-mail weten dat we je retour hebben ontvangen en dat het bedrag op je rekening is overgemaakt. De terugbetaling wordt altijd overgemaakt naar hetzelfde rekeningnummer die voor de bestelling is gebruikt.
Om een klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij je een beschrijving te mailen naar onze klantenservice op [email protected] met een omschrijving van de klacht en een foto van het product als bewijs voor de omschrijving. Vermeld voor een snellere afhandeling ook het bestelnummer bij je klacht. Pas na een verzoek van ons moet het product worden teruggestuurd voordat een vervangend product of financiële compensatie kan worden aangeboden. Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen en beoordeeld, nemen wij contact op.
De Letterman is met het huismerk de goedkoopste signshop in Nederland en biedt een ieder de mogelijkheid reclame te maken met materialen welke de professionele reclamemakers gebruiken.
DeLetterman.nl verkoopt bewegwijzering van hoge kwaliteit we produceren veel zelf, waarmee de bewegwijzering professioneel en representatief maar zeker betaalbaar is.
We helpen graag bij de juiste keuze en met het beantwoorden van vragen.
Heb je advies nodig of wordt je liever persoonlijk geholpen en wil je de artikelen zien en voelen, maak dan een afspraak in onze eigen beletteringstudio.
Op onze facebookpagina staan foto's van geleverde artikelen en toepassingen.
Wij hebben voor veel van onze producten een handleiding of montagetekening beschikbaar, deze worden gratis mee verpakt met het betreffende artikel.
Onze artikelen voor bewegwijzering worden bijna allemaal montageklaar geleverd, de eindmontage kunt u dan ook eenvoudig zelf doen. Alle artikelen zijn voorbereid op eindmontage dmv supertape, bijgeleverde bevestigingsmaterialen, tips en duidelijke handleiding.
De volgende bestanden kunnen wij direct voor u verwerken voor de productie van logo en of tekst. Indien mogelijk ontvangen wij uw bestanden van het logo of beeldmerk graag als Vectorbestand voor kwalitatief hoogwaardige belettering;
- Voor snijtechniek productie; EPS of Adobe Illustrator Ai-bestand contouren(creates outlines) we kunnen geen JPG of PNG bestand snijden deze bevatten geen snijlijnen.
- Voor full colourprinten; PDF bestand, ( of evt alternatief JPG of PNG ), deze graag op ware grote dus 1:1, dit zijn meestal logos met kleurverloop of rasters en kunnen alleen voor printen gebruikt worden.
Dit zijn meestal plaatjes van logos en je kunt die herkennen door te vergroten en duidelijk pixels te zien, we kunnen die plaatjes niet bewerken en moet door een reclameburo of designer omgezet worden.
Wat is een EPS of Ai bestand ?
EPS en Ai zijn bestandsextensies voor vectorbestanden, Ai staat voor Adobe Illustrator, EPS staat voor Encapsulated Post Script bestand.
Deze bestanden zijn gevectoriseerde lijnbestanden, een logo of tekst is in Vector opgebouwd uit lijnen en direct bruikbaar voor snijden van het logo.
Bij inzoomen ziet u dat het logo altijd even scherp blijft.
Bij bitmap of pixelbestanden zoals jpg of png is dit niet het geval dit zijn plaatjes en zie je duidelijk pixels en worden onscherp.
Het beste resultaat behaal je dus uitsluitend met Vector EPS of Ai bestand.
Geen idee waar u de juiste EPS of Ai bestandsextensie van uw logo vandaan kunt halen ?
Het reclamebureau, de designer of huisdrukker heeft van het logo dit benodigde bestand altijd beschikbaar.
Stuur ons maar wat er beschikbaar is, dan kijken we wat we kunnen doen of adviseren.
Tekst of opmerking kan direct bij uw bestelling worden vermeld in het invulvlak. Logo bestand of tekening via email sturen naar [email protected], vermeld uw ordernummer of bedrijfsnaam erbij.
De Letterman staat in voor de kwaliteit van de geleverde producten en zal bij problemen zorgen voor een adequate oplossing en/of herstel. Beschadigde producten en of beschadigingen worden na beoordeling door De Letterman hersteld of omgeruild, tenzij deze ontstaan zijn na verzending.
Bij fabricagefouten gelden de garanties van de betreffende fabrikant/leverancier. Op ons huismerk en producten alsmede belettering 1 jaar garantie, uiteraard bij normaal gebruik en toepassing.
Contact is het makkelijkst via email: [email protected]
Via telefoon: 0651238545 (ma-vrij 10.00 -18.00 uur)
Alle artikelen zijn in het centrale magazijn opgeslagen, verpakt in dozen en op pallets, er is geen showroom uit kostenbesparing. Heb je advies nodig of wil je de artikelen zien en voelen dan is dat is natuurlijk mogelijk.
Maak dan een afspraak in onze eigen beletteringstudio en we zorgen dat het betreffende artikel aanwezig is.